2014年6月23日星期一

泰豊廔-混亂間

先前係泰豊廔同家人試過食晏
感覺食物都OK,同埋當時既服務俾我想像中好
因此,今次我地仍然係揀左佢去食晚飯


關於坐位……
一行近二十人,有幾個小朋友,約枱時已講
但結果係十幾個大人一枱,幾個小朋友一枱……
好!算!當我地訂位果陣冇講清楚小朋友年紀
可能令佢地誤會果堆「小朋友」係可以完全Take care自己既年齡

因為我地分左兩枱,total近廿人
所以我地點既食物都係點雙份
不過我影就淨係影自己果枱姐:^)


五香牛腱

滷得夠哂入味,而且牛腱夠稔身
筋既部位係變左肉凍咁,唔會好難咀嚼
師傅切得每片都好薄,重點係薄唔代表偷工減料
因為呢道菜係偏濃味既,厚片反而會過鹹而突出唔到佢既五香味


燻魚

都係果句,好入味,仲帶少少炸香
有d骨既,不過唔算好subtle,好易就揀到出黎
魚肉冇腥味,調味適中,唔會過甜,可惜真係油左d
份量可以接受,畢竟佢只係前菜


片皮鴨

不得不點既片皮鴨
但今次個份量似乎少左d……
冇所謂啦,味道最緊要
食落都係好重鴨油香,片薄略脆,中間夾左層脂肪
不過加上醬汁、蔥段及餅皮等等,包住一齊食,油膩感瞬間大減
鴨肉香鬆,感覺新鮮起爐,整體都可謂合格既:^)


鍋塌豆腐

豆腐外皮沾上蛋汁再炸,除左有豆香仲有微微蛋香
本身一夾就有點擔心,因為外層真係好堅固,似係刀槍不入咁xddd
但食落……裏面既豆腐竟是滑得有如豆花,入口即化
調味唔會太過鹹,而且冇蓋過豆腐原味
呢道菜都算係驚艷之選


京爆羊肉

個名真心好好笑XDDD驚爆
羊肉羊羶味幾重,脂肪都多,不過佢係碎碎地薄片咁,感覺唔會太heavy
好多洋蔥同蔥等既配料,烹調後有鑊氣清香可口,完全冇辣冇嗆既
呢道其實都幾濃味,可以配餅或者配飯更易入口


咕嚕肉

我好中意食咕嚕肉,食親中菜都會想點呢道菜
呢度既咕嚕肉外層偏硬脆,肉質都係幾實淨
調味就不錯既,酸甜得黎唔會好膩
稠度剛剛好,可以沾滿包裹住食材
份量就一般般,因為佢配料都不少,所以肉塊既佔量就係可以接受既範圍


砂鍋津白

津白清甜夠新鮮,仲有點爽口
奶油香好濃郁,但唔會覺得好膩好油
加左火腿,有點肉香滲入湯底:^)
呢道就唔算好重口味,不過點都係油少少既,建議點小份以免太滯


京燒羊肉

乾身,有點參口,不過焦香味好重
羊肉肉味香濃,仲有點軟骨部分,咬落好脆好過癮
調味得當,唔會太濃味,反而令佢既羊肉香及微焦香更為明顯:^)


餃子

睇個樣係幾飽滿架,當然食落都係滿滿內餡既
內餡味濃,水分剛好足夠
因為佢乾上所以外皮係乾身,但入面都仲夠濕潤
外皮唔會太厚太硬,延展得勁,包到多餡又唔會穿(夾起都冇穿洞漏餡


小籠包

帶有少少湯汁,但外皮始終都係有點乾,夾起果陣好易會穿
(你可以話佢係皮薄既……
湯汁鮮肉味濃,唔會太鹹但夠香味
整體黎講唔會話油膩得不能接受
而且食果陣點下醋,酸酸地,解膩又開胃


家常蔥餅

蔥花似乎冇上次食咁多咁均勻
蔥香清,但感覺好淡,冇嗆既味道
餅皮外面一層係薄而脆,帶點煎過既微焦香氣
內層軟糯,濕潤
我會點下醬黎伴食,因為單食真係好寡咁:^0


蔥油餅

呢度既蔥油餅好特別,佢係水泡形既xddd
入面有好滿好多既青蔥餡,香味超級重,清香而不會有辣味
其實呢個蔥油餅唔會好油,餅皮有麵粉香
加上蔥花餡,越嚼越帶清香,越有清甜味(Y)


高力豆沙

感覺有點萎縮……
外皮係薄身炸過既,香氣好重,但今次……有點點油光
(可能影落唔太覺,因為我成日影到out of focus...
豆沙餡都仲係香甜帶清香,唔會覺得佢甜膩:^)

服務方面……
京燒羊肉係當晚問題癥結所在!!!!!
就係咁既,我地都係點左雙份
但staff以為燻魚係京燒羊肉,堅持自己已上雙份,話係我地食左
我地亦好堅持地解釋佢係真係上漏左
雙方各執己見,講真係成晚既心情一下子破壞哂:^(
最後講左好耐話會補番但又等勁耐都
話要剔除呢道菜退番錢又好似冇退(佢仲係用緊人手單唔係電腦單final
我真係冇野好講……成個印象……除左冷笑,我做唔出其他反應
抱歉,當晚人流咁勁既時候發生呢d爭辯
但我……我地應該以後唔會再為經理增添麻煩:^)

沒有留言:

發佈留言