2014年6月24日星期二

和民-我放棄

先前係尖沙咀諗黎諗去都唔知食咩好
行行下見到有和民喎
好多年冇食啦……對上一次都係同呀媽食既XDDDD
是但啦太餓唔想再搵落去了,就呢間啦

厚切牛舌陶板燒 $63

我相信我唔使講咩大家都明……
我唔期望同Menu圖完全一致
但你呢個「厚切」,仲要呢個大小……你覺得可以接受的麼?
重點係我仲要燒,燒完會縮水我諗燒過肉既人都會試過
大佬……你牛舌唔係鴨肝喎
好啦算啦,燒完一食……冇調味既:^)但佢附上既係蔥油……
算啦我倒豉油浸佢……得幾滴豉油喎多謝:^)
牛舌燒完係冇爽口既感覺,牛肉味一般
講真呢道係第一道上枱既菜式,你要我點面對點左而未黎既餸菜?

石鍋鮭魚魚子飯 $63

份量好的骰……我諗當零食食都得既:^)
魚子呈橙紅,雖然唔多有光澤,但都係合格既
三文魚油唔多,但味道幾香,而且冇咩膩感
因為佢真係冇醬汁乾爭爭咁,唯有將頭先既蔥油加豉油倒落去調下味
但個配搭都幾好喎XDDDD同平時火灸三文魚上面有蔥絲同一道理
飯底粒粒分明,唔會太淋爛太水,仲有少少飯焦,呢樣都OK既

特上壽司盛合 $73

呢個係有鮭魚、星鰻同吞拿既
鮭魚加左蟹籽同沙律醬,香魚油味,冇咩雪藏味同腥味既
鰻魚既味道係鰻魚,但佢個肉質係好稔好鬆既
吞拿冇腥味,厚度適中無筋,香口而不膩
似乎都可以喎……但下面既飯卷……
一夾已經鬆散,甚至係斷裂(我諗應該唔係我唔識夾囉……
做左十幾年人……第一次用羹食壽司,覺得新奇。

焗芝士年糕 $38

一上枱……咦Tapas size黎架喎:^)
不過呢道係出乎意料地令人滿意
芝士焗到帶點焦香,個賣相都好吸引
芝士味香濃,真係好牽絲架:^DDDDD
年糕軟糯帶米香,感覺又唔會太滯
可惜佢既醬汁唔夠均勻唔夠多,否則應該好可口好想一食再食

燒油甘魚鲛 $68

呢個價錢似乎算抵食
個大小有成隻手掌咁架,又夠多肉
連皮既位置帶有膠質,唔會太黏口但好香
外皮燒至微脆,而且冇鱗,食落有d烤過既香氣
肉質算實身,感覺唔會太老太乾,不過亦唔係好嫩滑就是了
調味剛剛好,唔會蓋過魚香魚鮮味,冇雪味又唔覺腥
呢份感覺良好xdddd

奇異果燒酒 $38

酒精濃度12%
本身想點芒果味,但佢售罄
睇得出好多奇異果籽,算係新鮮足料既
唔好睇佢個樣咁細,其實都有三四杯滿杯既份量架
味道酸中帶甜,冰沙質感又夠凍,好消暑好開胃咁
但唔知係咪我問題,我完全唔覺有酒味……
因此當左佢普通冰沙係咁灌:^0,都係完全冇飲左酒既生理反應:^|

講番服務
一開始感覺還良好的
但中段時間溝通之間覺得似乎有點未訓醒既感覺
飲食業是很辛苦的……我地要學識「包容」下……
不過可唔可以唔好黑面……
也許是太累了,但俾到客人既感覺係黑面+唔係好attentive……
可以講番下,如果叫到server,佢地效率都係ok架,但前提係你要叫到先

沒有留言:

發佈留言