2014年2月26日星期三

Cova-忌廉山

一直都好想試Cova
網上既食評同相片,加上行街經過時一督……

揀尖沙咀分店,因為環境幾開揚,少人經過,又唔使過海


蕃茄汁
酸酸甜甜,清新得黎開胃,正好為自助餐打響頭炮
感覺到佢既果蓉,真材實料


我個人中意Pizza多D
薄批底薄得均勻,脆口焦香冇出水
同埋上面有幾多料,味道不錯

牛角包夠酥脆,不油膩

新鮮整起既三文治都好食
有兩款味揀
蕃茄芝士三文治用料新鮮同埋賣相不錯
少少暖,芝士半溶好吸引

其他款我就覺得麻麻


藍莓芝士蛋糕
有果醬同藍莓,酸甜清新,中和芝士心既膩感
芝士部分軟滑細緻,充滿香氣,偏甜
餅底不會太濕稔油膩或乾燥鬆散,甜度適中

Mango Dome
外型賣相滿分
但太多cream我吃不消,又整唔走
外層蛋糕屑顆粒細,有濕軟綿密感
芒果粒多,幾清甜
蛋糕層較乾身,係普通海綿蛋糕

栗子蛋糕
栗子蓉不算多,但清甜細密
可惜太多cream,好膩

芒果cheese cake
芒果大大塊呢下已經加左分
雖然係果肉間既坑唧左cream,但可以整走就算了
芝士部分加左芒果,更帶清香,解膩
餅底同藍莓既差無幾

曲奇
甜,硬身,有少少果醬酸酸地冇咁劑

蘋果卷
凍哂
酥皮轉濕稔,餡料結塊但冇咩甜味又冇咩蘋果味又冇咩玉桂味,真係唔知食緊咩
加左少少雲尼拿醬(變左custard咁
雲尼拿味濃,醬夠甜,調得番個味

綠茶mousse
茶味香濃但太甜了點,氣泡算細滑

泡芙
香而不油,軟稔而不濕漉,外面有少少淋醬增加甜度

冬甩
油左d,同埋凍左冇咁鬆化

金寶撻
味道微酸開胃,金寶碎粒大,但不影響滿意度

磅蛋糕
味道質感出面美心差唔多


黑森林
多cream:^(
我個人中意偏苦,因此此道對我黎講太甜了
不過我中意佢cream係朱古力味,更配合整體,唔似得出面一般係普通白cream又淡又膩

蛋卷
小卷但多cream
味道同黑森林choco部分相似

生果撻
中間係吉士,加上味道清新既生果,好匹配
撻底硬脆,偏甜,不錯,可惜冇refill到

栗子撻
栗子蓉甜而不膩,撻底同生果撻冇大分別

Tiramisu撻
我中意呢個撻,質感上有對比效果,唔係好似平時一味得軟稔兩個字

火腿芝士批
因為佢係Heat住,芝士半溶好正!加埋火腿好家常但真係夾
酥皮都係軟架啦,但佢冇出水都尚可

講到服務,地方大,唔係好睇得哂,不過都幾helpful
refill好勤,平時會執野,加水同埋擺放食物

結論係試過就夠,咩都要試下,但未必會再試,因為太多cream,同埋價錢考慮:^)

沒有留言:

發佈留言