2014年2月8日星期六

新曼谷-慢了點

泰菜一向係身邊親友既共同愛好
中意佢酸、甜同辣既味道,開胃清新
每當食劑左,總會想下餐食下泰菜解解膩

我中意周圍去,用雙腿遊香港(當然過海就唔得啦)
經過新曼谷位於灣仔既分店無數次
次次都見到出面兩個泰國人偶擺設,覺得好得意,想一嚐滋味
終於,一日假期就實現左呢個想法

香芒牛柳粒
牛柳粒唔多筋,加上切成小粒,容易入口,毫不狼狽
牛味都合格,冇雪藏味,肉質軟硬適中,全熟但唔會太老太鞋
芒果好清甜,加上其他蔬菜同腰果,香而不膩,色彩繽紛吸引

酸甜魚
廚師並非只炸好魚塊,仲炸埋起完既帶肉魚骨
魚塊亦帶有少少魚皮
令人感覺佢落足料,係原條起肉唔係買魚柳整既

魚肉有鮮味唔會好腥
全熟之餘夠滑夠脆,好香口
炸好既魚身除左骨仲有少少肉,都係唔會腥
(諗起以前食過松子魚但佢d肉未熟透好腥有血水我就……)

醬汁酸甜醒胃而不人工,唔會乸口有怪味
配上椒粒,就算食炸魚都唔覺膩

蠔仔蛋
呢個就唔太推介
本身見到佢用鐵板上仲有sizzling好期待
但用料既味道不太吸引
同埋感覺上太油膩,食完個底仲一層油,稍令人卻步

服務方面,其實大家都好友善
我同呀媽本身糾結完係嗌左沙律既,但俾隔離枱既鐵板蛋上桌成品吸引到,而佢地都俾我地轉點
不過如果趕既話就建議閣下另覓餐館,因為人手似乎太不足,等候時間耐左d(個蛋我地等左差唔多一個鐘


沒有留言:

發佈留言