2014年2月22日星期六

Coco-脂肪粒

成日聽人食Coco、Coco……
覺得唔抵所以一直唔試
最後成為附近真係冇咩想食既last chance
講真……今次食左差唔多一舊水,但我真係第一次自己去食野食到想喊


沙律
芝麻醬香而不膩

牛肉咖哩
一望……算啦我都冇期望過
咖哩香濃,好彩冇想像中咁甜
但牛肉……算係牛肉既……如Menu附圖只有四五「粒」
但重點係……佢每粒都差唔多有一半係脂肪,有一粒甚至只係脂肪,連肉絲都冇黏著……
當時一見到心情已經欠佳……
蛋既賣相還可以,算係有蛋汁,但整體都係老左d

蘋果批
望穿秋水
0期望
見到賣相……WTF?
雪糕個樣係咩事,點解連雪糕都可以係呢個賣相
Main Point係蘋果批全黑
蘋果批味道清新,雖然份量極小,但用足蘋果果肉作餡料呢點加分
雪糕甜而不膩,唔係人工藥水味,不過太凍太硬

除左脂肪咖哩外,staff愛理不理既態度令我更down
我好少會對staff發脾氣,今次亦不例外
不過呢次既體驗我不敢恭唯,更開始質疑直至現今仍然盛讚Coco既朋友既口味……

沒有留言:

發佈留言