2016年5月23日星期一

2016 盧森堡 盧森堡|2 - END - 告別遺憾又不遺憾 ( Luxembourg - Luxembourg )

2 - END: Skatepark Hollerich> Emo> Gare de Luxembourg

Airbnb
Cost List



最後一日,由於中午就要搭車去比利時跟友人會合,早上基本上是閒遊
由住處行番去中央車站,輕輕鬆鬆鄧梓峰
打算沿路尋找一下早午餐去處,但其實一路都是住宅、地盤、住宅、公路……


路過Campus Geesseknäppchen,看到Campus就會想到校園
不過這個校園是幾間學校共用的,讓人有點錯愕,未見過有咁既事
話說對面Skatepark Hollerich
Rue de l'Abattoir, L-1111 Luxembourg
每間屋的外牆都畫滿塗鴉,算是一個小收獲,但沒有特別找入口,單純在外圍看看




頗有趣的路牌,不知道是否因為遊客區範圍較少?路牌會註明某某酒店的方向
找不到路的時候就剛剛好,要不然就是沒有預訂住宿,都會知道邊啲地方有得住


來到一間有點人氣的肉店,買的不是醃肉鮮肉,而是他們的熟食
份量夠又足料,但好乾身,要邊食邊補水:http://timjaieat.blogspot.se/2016/05/2016-emo.html
食完就周圍行下街,然後……當然就是準時去等火車:^)



今次住既係Airbnb兩晚要大約七百蚊港紙,唔算近市中心
一次都冇見過個房東,交鎖匙俾我係將條匙放係門口地墊之下
而住客走既時候就係將條匙掛係大門隔離既掛架之上,我都係參考其他人做法

住完既結論係……好拎凍,佢既暖爐係完全冇反應
好彩去旅行既時候夜晚都有0°C,至少我唔係零下訓覺……

頂樓只有浴缸,而且係好難用,樓底斜角,除非係浸浴,或者你係一米高
洗手間仍然要落番一層,而木樓梯係好應聲既……
只有一間,但就大過睡房,可以四個人一個浸浴一個淋浴一個去洗手間一個洗面刷牙……
但我唔覺得有人會咁做……就算好熟既朋友都……
重點係你用緊既時候,其他人要用既話就GG
講黎講去,結論就係:平係平既……但我就唔會想再住囉……

講真十分空閒hea遊,100%慢活慢食慢遊
下列為旅行食宿觀光開支,不要問我食咁少夠咩,其實我唔係日日都會想食野lol:

Flibco Bus from Frankfurt EUR5
----
Airbnb(2 nights) HKD697
----
Schumacher EUR4.10
La Fournée Dorée EUR3.8
Bakes EUR2.3
Emo EUR5
----
Postcard+Stamp EUR1.8
----
HKD697+EUR22
大約總數:HKD887

盧森堡一行,有遺憾,不過卻沒有要重臨舊地去補償的感覺
我不是熱愛接觸大自然的人,否則盧森堡也許是個寶地……對於喜歡恬靜舒適生活的亦然
不過我沒法,亦無需假裝是艱辛歷險威威Backpacker,近郊的便宜青旅我是無福消受了
我單純是嘗試觀察人們的一個外地人,接觸過的盧森堡的人們不會很熱情
很不客觀的角色定型,但會覺得不多不少有點德國人的嚴肅分明,同時頗有耐性且有秩序
雖說他們因為歷史問題,似乎不太喜歡德國,然而我沒有親自去問個明白

沒有留言:

發佈留言