2016年3月26日星期六

2016 挪威 奧斯陸|3 - 雕塑園與歌劇院頂 ( Norway - Oslo )

3: Vigelandsparken> Vigeland Museum> Nilsen Spiseri> Opera House




充分運用Oslo Pass,取暖後馬上趕車去下一個目的地
走在Nobels Gate上,漫長的……十分鐘路程lol
但踩著厚雪,進一步退兩步,又凍凍地既時候,一分鐘都嫌耐


Frognerparken, 0268 Oslo
去Oslo必不錯過既雕塑公園,入面有兩百幾座挪威雕塑家Gustav Vigeland既作品
免費入場,而每座雕塑均保持了些少距離,因此要行哂睇哂就幾花體力同時間既




兩百幾個雕塑作品之中,廣為人知揚名海外既就係呢個憤怒鳥雕像
Sinnataggen,憤怒小孩,不單止有嬲嬲表情,仲有跺腳
老老實實我覺得Exac7ly就係我黎既,唔計丁既話
只係開放既雕塑定會吸引到遊客既身體接觸,所之佢既左手已經金左



The Monolith為公園最高的一點,單計條柱就有十幾廿米高
迎看的話會發現那是大量的人身堆疊成柱狀
中心思想還是心靈及神聖,大家一同在奔往天堂的道路之上云云


結果友人就說他們一直在上面廣場等我,但我就徘徊在樓梯附近等佢地
欲窮千里目,更上一層樓,而我就懶得上……


其後過條馬路就去到Vigeland Museum,入到室內,頓時暖得多
呢度都係收集左好多既雕塑作品,據說有約千六件,以及草稿繪圖等等
若果覺得意猶未盡,甚至乎想搵個地方避寒都可以黎下


結果一入黎就見到好多既男女主題創作,係1890至1910年呢廿年入面既主要作品


再下一城,仍然係憤怒仔仔,呢度就有用到不同材料製作既版本



差唔多時間五點幾就天黑了,入夜時間就係我地既晚飯時間
今晚再次去食挪威菜,窮學生照舊係搵平價抵食餐廳
餐廳清單之中就有一間比較近我地宿點,而且食完飯附近又有野行下既Nilsen Spiseri



晚飯之後就去左附近既Oslo Opera House http://operaen.no/
Kirsten Flagstads Plass 1, 0150 Oslo
晚上去燈光璀燦,望落比起先前日頭路過見到既時候更加亮眼奪目
雖然冇訂飛入場睇表演節目,但就咁係出面影下相行下都唔錯啊(凍囉就)


斜斜既屋頂其實有唔少人會咁行上去觀景影相
然而我就只有看著友人們登高的背影,最多係樓下幫你地錄影啦
事關鋪左雪,仲要溶溶地之後凍番做冰,感覺上跣到痴線,而實際上亦然



結冰的,已經溶溶地,但相信係最凍既時候係可以徒步行過去,如果你敢


話咁快已經接近尾聲,番到去住處要做啲咩?梗係不忘寫張明信片啦XD


[其他旅遊相關]




沒有留言:

發佈留言