2014年10月18日星期六

金蒂餐廳-菲律賓

假日閒來出外食個……Late Lunch……Tea?
隨便啦,總之就係食下野xd
係灣仔一帶兜兜轉轉
最終搵左呢間菲律賓菜餐館落腳:^0

環境係Bar既感覺,周圍燈光都係昏暗既
但佢地有卡位,而且坐得都舒服,空間足夠

牛肉生菜包

話就話係菲律賓菜餐廳,其實只係主打菲律賓菜
都有其他地方既菜式選擇架:^)
我地揀左呢個牛肉生菜包做開頭

牛肉餡料幾足,肉絲脂肪不多,沒有多餘膩感
加上有洋蔥、青蔥及九層塔,香氣清新吸引,同牛肉都幾配
不過調味真心好奇怪,係好似食通心粉既味粉,加左肉碎果隻
蓋過左牛肉既肉味,搞到好似淨食味精味粉

生菜算爽脆,但睇色水有少許黃,俾人感覺唔多新鮮
份量係夠既,我諗至少包到五六件,但講真……唔推薦

泰式炸豬手

上到枱黎,真係堆到成座山仔咁:^00000
本身以為係配料太多,點知翻開先發現入面係好多豬手肉!!!!!

講下佢豬手先,炸得十分香脆,仲要係唔會覺得好油膩
脆皮附有膠質,有部分係帶脆香口既,仲有少少係膠狀帶黏性
豬手肉就熟透既,而肉質係實身至有少許硬
佢出菜果陣已經係起哂肉,只係擺番個形,連骨,靚仔d咁

配料有洋蔥、蕃茄……感覺清新可口,甚至有點爽脆帶水分
醬汁係稀身唔會膩口,酸酸辣辣既味道開胃又解膩
醬汁既份量亦控制得宜,唔會浸軟哂脆皮:^)

菲律賓海鮮燴飯

呢個可以預兩個人分黎食
海鮮料係足既,有青口、魷魚、蝦……,又冇雪藏味同腥味,好易入口
飯粒係微黏,同埋係碎碎地,好似濕炒飯
話明菲律賓燴飯,我地都冇預期用既米係意大利米
但佢用既係一般香米,吸水力不夠高,吸到少少汁就開始發脹濕爛:^(
飯底係用左蕃茄汁去調味,但味道係好淡好淡既酸甜

基本上整個飯既做法真心不討好了,我都唔會推薦呢樣
若論及海鮮料我係俾佢合格至滿意既,味道方面就適合唔想食濃味既朋友xd

沒有留言:

發佈留言