2014年10月15日星期三

大都烤鴨-去油膩

一直想試下呢間係K11既大都烤鴨
但好難約到一圍人咁食片皮鴨
有日同呀媽諗住再睇下佢地既Menu價位
見到原來係有細份量既片皮鴨選擇:^0
咁得啦唔好諗,去馬!

茶品揀左龍井
老老實實我就唔識品茶既
但佢味道夠濃而且好香,苦得黎幾清,為之後既肥仔裏做好準備:^D

片皮鴨(半隻)

色水啡中帶紅,外皮香脆可口
重點係佢稍泛油光,但食落係完全唔會覺得油膩既
其後Instagram一位朋友指出係片走油脂層既新式做法
因此係只嚐油香卻不見脂影XDD
鴨肉濕潤軟稔,肉香濃郁又易嚼咬

配料都好特別,佢地係有哈蜜瓜同心裏美(都係嗚謝IG朋友XD
哈蜜瓜水分不多,但食落清甜爽脆,連同鴨皮食都幾解膩
心裏美既顏色感覺高雅,微脆,味道清淡,又係去油膩之選
所有配料都切成相約長度既條狀,包起黎好方便

餅皮十分透薄,但包埋又唔會話好易穿爛
帶有少許韌度及水分,不會黏口難嚥
咀嚼之下會散發出陣陣麵粉香氣及甜味

醬料係可以任加既,不過餅皮同配料就要加錢先可以添

胡同牛肋骨

賣相又幾得意,唔只有肉塊,仲有番條骨擺盤(Y)
牛肋肉大塊厚身冇失場,睇得出真係大大方方唔慳皮:^DDDDD
肉質稔嫩不韌,本身仲擔心佢塊塊都>1cm會唔會韌到咬唔開XDDD
顯然是多慮了,入口即化……唔係!係連夾起都要用湯匙輔助
肉香非常濃郁,但脂肪不多,唔會食到成口油
筋位係即溶既啫喱感覺……邊打邊回味,真係好邪惡xddd
醬汁鹹中帶甜,雖然係稠身,但份量剛剛好,反而更帶出肉香
整體黎講呢個真係我心水,如果再去大都,都一定會點呢道菜!!!!!
(順帶一提,雖然唔記得個實價,但係佢係抵食過平時食韓式炆牛肋骨平均價

荷香包鴨飯

Menu有得揀份量既,呢個既大小其實等於大粽:^000000
我諗一個就大約一隻手掌大小(計埋手指唔該XD)
講真賣相就普普通通,好平實既感覺,諗兩諗仲似糯米雞XD
一打開係滿滿既飯,荷葉香氣撲鼻而來(Y)
中間有d鴨肉絲,夠肉香又冇脂肪位
加上充分吸收荷香既飯粒,粒粒分明,有少許嚼勁
美中不足既係醬汁真係少左d,對我黎講味道唔夠濃,如果中意清新既我諗會適合閣下

驢打滾

講樣傻仔野,其實我好中意以前果d宮廷點心,所以一直話要去北京食-__
見到冇理由唔試既
賣相……老實講唔吸引,感覺好參差,好似係半溶既甜品上面鋪滿黃豆粉扮冇事咁
味道係可以既,糯感重,煙韌可口
紅豆蓉甜得黎幾清新,份量同調味得宜,不覺甜膩

熱豆漿

豆味尚算香濃,稠度一般
冇咩甜味所以唔會飲到膩口

服務都係ok既,至少佢地係會問過你先而唔係自己行動
例如包鴨飯係要拌勻既,見我地無從入手佢地會禮貌問下使唔使幫手

環境就幾舒適既,兩個人被安排坐到卡座
寬闊鬆動,又有私人空間
衛生方面都做得不錯,肉眼所見係冇咩垃圾污漬咁

沒有留言:

發佈留言