2013年11月30日星期六

Wired Cafe-和洋食





一直都想試呢間Wired Cafe
因為佢d沙律醬好吸引我XDDD(不得不認個原因係好怪
糾結好耐都係入座了:^)

沖繩Taco飯 (TST)

被菜包圍既飯:^0  好多沙律醬同埋芝士碎(似係車打芝士
蔬菜幾新鮮爽脆,因為本身好淡,加左酸甜既沙律醬同埋鹹香既芝士碎就幾夠味
太陽蛋既蛋黃幾乎係生既,有蛋汁溢出,而蛋白仍然保持嫩滑
把太陽蛋翻轉,又是一道風景,微焦的蛋白呈現金黃色,與橙黃蛋黃呼應,有如夕陽餘暉
至於Taco,一早已與肉醬混合,內藏其中
蛋下面就係肉醬Taco同飯底
Taco因為收左係飯面仲要加埋肉醬,蒸氣水份影響下好軟身,有d痴牙:^|
肉醬幾好食,蕃茄味濃又多肉碎,仲要稠度適中,啱哂用黎拌飯
個人認為飯底太淋身,佢仲係粒狀固體但食落似爛飯,太多水了/__>\

特色牛肉蓋飯 (CWB)

一貫地多菜
不過今次既蛋係溫泉蛋咁,蛋白比豆腐更水嫩
落日一下子沉沒在口中,然後不經意地裂開……
牛肉係片狀,但比吉野家果d厚,同埋更有牛肉香味
醬汁似乎有芥末(因為我唔食=__>=
呢個飯係銅鑼灣分店食既,飯底粒粒分明,有少少黏性及彈性,係接近我中意既乾爽狀

芝士咖哩漢堡飯 (TST)

一鍋上桌,待應兄台(?)有提醒小心熱,手把都有個套防止直接接觸燙傷(Y)
其實一望見到佢真係好細份,心一沉XDDD(大食吃貨的悲鳴!?)
有沙律醬(拍手)仲有好厚既一層芝士(應該係Mozzarella
成一兩厘米厚既芝士多到可以牽絲繞幾圈(Y),仲要都幾香
中間又係溫泉蛋啦HI//
漢堡扒都好厚又多汁,同埋幾大塊,調味得宜好開胃
咖哩香但唔會好辣,份量剛剛好可以撈哂飯(每粒飯粒都可以沾上
可惜都係有果個問題……就係飯底=____>=

咖哩炸雞蛋包飯 (TST)

炸雞其實完全唔脆,不過如果忽視佢個皮,雞肉唔算太老太鞋……但唔入味……
咖哩都係幾好食既
蛋幾嫩,仲有些少蛋汁係面度
飯底今次突然幾正常,心諗……

明太子蛋包飯 (TST)

老實講我唔係好識食明太子呢樣野……淨係知佢幾爽口
有紫菜碎同類似魷魚絲(?)既香口配料
呢個蛋比炸雞果個更嫩更多蛋汁,個人比較中意呢種蛋包
因為我中意食濃味既野(重口味……),所以呢個飯對我黎講淡左少少
呢個飯既飯底都好正常,唔會太爛/過硬

甜品

上Facebook讚好其專頁「Wired Cafe Hong Kong」後,向staff出示就有
算係一口既少少糖份XDDD

我覺得銅鑼灣分店比尖沙咀分店優勝
本身個質素穩定d
環境開揚,空間係寬敞好多

餐牌選擇更多(有toastbox等甜品,尖得pancake果d)

沒有留言:

發佈留言