2013年11月26日星期二

Berliner-炸豬手

我自己本身好中意食德國既豬手(水煮又好炸又好)同香腸
講左好耐話要食但一直冇實行XD

上網見到有Berliner主菜買一送一既優惠,就拿拿臨約朋友出黎食晚餐

Roasted Pork Knuckle with Mashed Potatoes and Sauerkraut $198
炸豬手一上真係香氣四溢
佢只係普通大小,因此兩個大胃吃貨好快已經可以食哂佢XD
侍應會先問過使唔使代切(?)不過我地好享受慢慢分解佢既過程,所以都係自己黎啦
「皮脆肉嫩」四個字講哂:^0!
炸左既豬皮完全唔油膩,仲要內層係好厚既膠原層,食落去夠熱仲要有D痴口,呢樣真係食豬手最正既地方!
豬手唔會好似出面賣既鹹豬手咁鹹,佢只係有少少既鹽味,唔會搞到越食越口渴
薯蓉幾香滑,就算食哂都唔會覺得好劑
酸菜上桌時都係熱既,加上佢只係微酸同埋切幼絲又夠淋,好易入口,令人胃口大開
因友人對豬手興趣缺缺,我一個人毫不費力地消滅左大部分既豬手XD(當然仲有薯蓉同酸菜


 Sausage Platter of Bratwurst, Regensburger, Nürnberger, Cheese Krainer with Roasted Potatoes and Sauerkraut $210
重點:新鮮自製
香腸拼盤有幾種燒香腸,高抄影出黎可能好似好少,因為佢係堆積如山咁好開心地一次過滿足n個願望!佢地係我同朋友兩個人既共同favourite

我呢個醬怪梗係即刻係咁落芥末醬啦xdddd
一次過總括講,唔分開種類啦:^)(何其懶
輕輕一咬,金黃焦脆的腸衣微微裂開,熱燙的肉汁迫不及待要佔領每一個味蕾
每條香腸都係好實肉,並非亂塞肥膏肥脂濫竽充數
不過講多無謂,自己親自去試先可以體驗到
焗薯角並非脆皮,不過帶有焦香味,食落冇咁飽劑



Berliner tête-à-tête‎ $87
食完主菜吃貨未飽哂,仲諗住點個三層甜品拼盤但費事夜晚食過飽
見佢呢個甜品標榜兩人份,我地諗……兩人=我地既單人,咁另外加多個就應該夠啦XDD
呢個甜品以朱古力蛋白同栗子蓉為主
朱古力蛋白其實得好少既朱古力味,主要係蛋香,同埋唔會好漏
栗子蓉或者有加到忌廉,所以比較軟身,有別於美心栗子撻果種厚實感
入口即溶冇粉狀感覺,栗子味香而整體清淡


Mixed Berries Crumble $62
太多選擇,對我倆重度選擇困難症患者是一項重大挑戰
輾轉之間(?),下決定的重擔竟落在我肩上
Crumble一把抓住了我搖擺不定的心……
我諗住如果係暖暖地既金寶都由佢啦……佢竟然係用熱pan上!!!!!!!!

雖然雪糕立馬溶化,但熱辣辣既金寶真係深得我倆歡心
雪糕都未講添,其實上述提及既甜品都配有雪糕
vanilla flavor
雲尼拿籽真係超多,連遠影都影得出啡黑色微粒

奶香同雲尼拿籽香均十分濃郁,味道仲夠哂自然

講番服務

因為當晚真係高朋滿座,所以有時食物等左好耐都未上(真係一個鐘都黎緊)
不過服務態度都唔錯,起碼和顏悅色,望到都感覺友善d

最後的最後
而家仲有優惠架,上openrice見到張優惠劵印左
落單果陣同佢講番,埋單交影印本就得了:^D

沒有留言:

發佈留言