2013年2月4日星期一

Sheraton Hong Kong-Sky Lounge-下午茶

一日突如其來既假期(我指我呀媽XDDD
兩個人訓到黃朝白晏先起身
諗食咩去邊食都諗左一大輪……話咁快兩點
出尖沙咀諗坐一齊歎下afternoon tea

邊間好呢?平日應該唔多人排隊等食既,因此我地似乎有左選擇餘地
「喜來登喎……你有冇試過?」
「之前食過,都ok既。」
「我未呀……」
「咁呢間囉不如。」


搭lift已經覺得有趣,因為係玻璃+外建,所以直接望到出面景


當日平日少人……靠窗面海位堅正,可惜天公不造美……/__>



Royal Tea Set for Two $328+10%


鹹點先行

三文魚三文治
幾好食,佢既包軟稔而不濕爛,加上煙三文魚及醬汁(應該係蛋黃醬沒錯)就剛好
可惜三文魚太薄,而且好細塊,食完都唔太覺食左

吞拿魚漢堡
吞拿魚又咪平時三文治果d,不過佢落好少醬,食落唔會過膩
不過個包就真係唔掂,太乾太硬,唔多想食

蕃茄酥
好特別,冇食過甚至冇聽過
個樣似果醬酥,酥皮係偏軟(唔係出水濕爛)果種,唔係食佢既脆硬空氣感
餡唔膩,酸酸甜甜幾得意

煙肉帶子卷
好香好食好油膩
煙肉鹹香四溢,不過真係太肥膩,佢所用既係白脂部分為主既煙肉
帶子冇雪味,仲有濃濃鮮味

整體黎講,真係可圈可點,我覺得佢d包就真係麻麻啦

甜點follow

檸檬撻
微酸,開胃,稠度適中,冇人工味,講完

草莓Mousse朱古力蛋糕
一見到覺得好伏,令我諗起以前食過一d自助餐既可怕香精mousse
不過完全另一回事!
佢mousse部分酸酸甜甜,好自然好清新既味道,試到呢個味真係心都定D
朱古力蛋糕部分雖然冇咩特別,但仲係好正常既味道,幫到我擺脫以前既陰影XD

香橙西柚杯
說穿了其實係似糖水浸生果,冇咩特別,不過幾開胃,又唔會過甜過酸,好清


焦糖燉蛋
雖然好淺好少,但……不就是要如此嗎?
焦糖燉蛋原本正宗就係用淺器皿去裝既,但而家好多都用個深杯去整,食到成口都係得忌廉同蛋漿混合物既膩感,有咩謂?
面頭既焦糖燒得焦脆,薄而平均,卻不呈焦黑色,要考手工心機啦

甜點我個人係幾滿意,我呀媽話太酸喎XDDDD

頂層壓軸

Macaron
外皮酥脆,但偏甜,只適合極嗜甜人士(例如我XDDD

小蛋糕
都係偏甜,似乎呢層先打大佬XDDDD


Scone
講scone要連jam連cream講是常識吧
一個raisin一個original
我個人中意原味(我唔中意果乾姐
牛油香重,唔會太乾太散,中心係少少濕軟食落會黏牙既(Y)
Cream只輕嚐,有少少膩,奶油香濃郁,應該唔係一般貨,不過冇出水真係萬幸
果醬比較濃稠,好足料好多籽係入面,同埋冇人工香精味,真材實料,一定唔係cheap野
頂層我個人覺得還好,如果佢scone可以多d,一人兩個試到哂味分得到唔使切最好(懶

沒有留言:

發佈留言