2013年2月17日星期日

海南少爺-咖啡香

續越南野,食完佢地留番俾我既一堆餐點之後都仲肚空空
(識我就知我既食量以及速度一定要用「恐怖」同「驚心動魄」黎形容)
我即時提議續攤,不過係去其他食肆(之前果間即使再點菜都係要跟番限時離座

「海南少爺啦不如食!想試佢d咖啡骨,好似好得意咁。」(原諒我不嬲說話都係倒裝句
「你中意就是但啦。」(爽快(喂

去到等左冇耐已經有位坐

海南雞

佢地insist要點既
雞鮮味濃,零雪味
雞肉唔算好滑但夠稔夠水份,好容易撕開d肉
另外佢唔係好肥,脂肪主要集中係雞皮,冇雞油啫喱,食落感覺唔油膩
其實都冇咩骨架啦,懶肉合哂我心意
本身預左呢d貴價餐廳又貴又少,但上枱一望,「咦,個份量都幾正常喎……(月

咖啡骨

終於食到久仰既一道菜
成日經過海港城果邊既分店都見到佢推介
送緊黎果陣已經係遠遠傳來淳香既咖啡味,即刻望下係咪有得食(吃貨本質
咖啡味好香濃,但醬汁唔會好重苦澀味,反而係微甜
而且醬汁係緊緊依附係排骨之上,美味非常
肉質未至於入口即化(偏瘦),卻是不老不韌,亦烹調得相當入味
呢味真係十分推薦:^)

炸咖央蝦丸

個名類似係咁啦,我睇成分諗出黎,不嬲唔係好記菜名,只著重於味道
新鮮熱辣,因此完全冇油溢味又冇泛油光
蝦膠本身係爽口彈牙,鮮味十足,用料應該不錯
重點係……佢會爆汁!
對吃貨而言,炸物必須新鮮趁熱食……
嘩大佬!真係燙到講粗口都冇用!
包汁偏稠,好香口,可惜外面既蝦膠已經調味得宜,內餡又係濃味有點overloaded
我中意綠色既咖椰醬,清香不膩,點炸物就啱哂,可以解膩

肉骨茶

佢地好中意既一樣食品,由一開始就係度係咁講咩馬來西亞同新加坡版本既分別
又話自己加埋親友去旅行都有試過,問過當地人原來材料又有分別……
講真我就第一次試既,聽就聽得多,知就唔係好知佢係咩
遠遠聞到藥材味
由於係最後一道上桌,佢既份量同質素我地都有點打算同期望
果然都係好足料
藥材味的確濃XD微苦,但更多既係香味(我覺得藥材味真係好香-__>
用料如相中所見係十足既,不過一煲就唔係太多,我諗大概都分到四碗或以上
入面有少少肉排但飲落係好清,稍有肉味,微甘
佢係用果d火種去reheat,感覺好新奇(冇見過

非鱔稿
真係食到好貴,佢開價真係一望menu心中有不妙既感覺
加上佢係要俾茶錢既……不過好彩唔係我俾XDDD
因為第一次食呢堆新加坡食物,有d興奮所以呢篇打得多d

沒有留言:

發佈留言