2013年3月16日星期六

意粉屋-我揀飯

因為Pizza Hut冇位
一家三口相聚處改為意粉屋
話說細個果陣呀媽好中意同我去食意記
我成日覺得太貴叫佢唔好去XDDD
次次都係食蕃茄肉腸意粉XDDD

三個人商量一番後決定棄餐單點
當時有Lunch Set,只係為免唔夠食姐(我同呀爸大胃王XD)
同埋款式唔太合意
好彩上意粉屋官網有MENU睇得番D名
如果唔係都唔知點作個名俾佢-___>

蒜蓉包 $40
蒜蓉味香濃而不嗆辣
麵包厚身,表面脆而微焦,中心濕軟香口

小食拼盤 $88
肉腸調味足之餘有香草清香解膩
薯條算粗切,炸得香脆不油
洋蔥圈夠脆,同埋洋蔥甜而不辣
春卷入面足哂料,皮薄香脆
雞炸完好香脆,本身調味夠,仲要冇咩膩感
份量都多,只係影落細左,上枱一定係大過A4 size XD

芝士焗龍蝦汁海鮮墨魚汁燉飯 $108
個名有D亂,姐係海鮮用龍蝦汁煮過,燉飯落墨魚汁
雖然話落左墨魚汁,但上桌賣相仲係好吸引,唔會有凌亂污糟既感覺
芝士落到好足,唔只焗到靚靚金黃半溶牽絲仲有焦香味
海鮮料好多,冇腥味,反而夠鮮甜彈牙
龍蝦汁係完全食得出,緊附海鮮料,鮮甜有海鮮既香味,不油不膩
燉飯底飯粒既分明又濕潤飽滿,食落好綿密
係要用番高澱粉既意大利米先可以做到咁(Y)
實物比相大,鍋算深,食完真係夠哂飽(我地一次過落單好快上哂先知,食完超滿足:^)

芝士焗三文魚帶子牛油果特色飯 $102
煙三文魚唔算多,反而細帶子同埋mushroom牛油果多好多,真心足料
芝士味又唔算好濃,起碼睇樣都冇墨魚汁果個咁重手
講真我就唔知特色飯煮法有幾特色,但飯底感覺係燉飯同乾炒飯底中間
整體調味都幾合宜,可口開胃之餘毫無膩感

焗肉醬闊麵(牛) $118
芝士焦香半溶,加埋闊麵食不見膩感,只覺得好rich
肉醬餡多,酸甜得黎味道自然,唔會太人工味刺激味蕾
闊麵唔會太乾硬,濕軟度掌握得宜,有d嚼勁,個底冇出水
疊咁多層都好統一,賣相不俗,加左分啦

沒有留言:

發佈留言