2013年8月22日星期四

名家-嚐質量

相熟的朋友久久一聚
對方請客,我不客氣之餘亦不馬虎,搵齊資料做足功課
聽講名家既韓國菜雖然貴價,但質量有保證,周詳考慮下的決定

前菜
數量不提
款式一睇已經吸引
食落味道不錯,清新爽口仲要唔會好油好劑
特別係粉絲,味道夠又彈牙

味濃,冇咩油,帶鮮味

炆牛肋骨飯
牛肋骨入味,肉質嫩稔,一抿離骨
雖然偏甜,但味道清新,未見油膩
份量多,件頭大,肉比骨多
石頭窩飯
牛肉(左)切碎,入味,有牛肉鮮味,冇筋
雞肉(右)切小粒,入味,不算過老
飯底濕度適中,粒粒分明,而且毫不油膩
飯量偏多,我諗都夠時下既一位白領男士或少體力勞頓人士既一餐
食到尾有飯焦
用料足,伴菜款式多(菠菜、蘿蔔、芽菜、瓜同菇)
上菜時仲係生打既,冇腥味冇雜質,金黃色水靚
輕輕弄破蛋膜,濃濃蛋汁隨即流淌,蛋香重,伴飯或生吃一流

份量幾大架,一黎都以為得好少,點知原來佢個鍋好深,仲要多料多飯
本身話叫三個餐share試,豈料對方解決牛肋骨後已感飽肚
最後我食哂兩個,自己都覺得好神奇又好驚xdddd

最後好多謝果位朋友請我食飯
到而家冇聯絡了,不過你以前幫過我既我會記得
本身諗住hea應下,最尾俾錢時出錢
但你堅持要請
講到我唔好意思
諗住請你食甜品,可惜兩個都太飽,結果又……
下次有機會等你屋企個細路大個d,約你一家幾口去食飯XDDD

沒有留言:

發佈留言