2013年10月19日星期六

糖朝-滑到點

又係一日假期
又係同呀媽食
午餐後又係要食下甜品XDDD

銅鑼灣……咁多選擇,食咩好呢?
想試新野但又唔想咁飽劑……
「我想飲下野……」
「咁去希慎果邊睇下啦。」


杏仁豆腐花

好滑好濃豆香既豆腐花
甫到嘴邊,白玉化成濃漿,由齒縫徐徐滲入
加上杏仁既微微香氣及甜味,就好似食緊糖水
不過豆腐花係保持固體,直至食入口先瞬間溶化

講真我由細到大都好中意食豆腐花
記得我細時,婆婆買餸會專登買兩碗俾我
十幾年黎出名無名連鎖小店堂食外賣,試過好多間

糖朝豆腐花既品質比一D出名豆製品店既出品更佳
(我指我食呢次,如果你食過或因而食完覺得唔好食與我無關)


椰汁

只試飲,唔多記得佢係配咩(紅豆?
但一入口係濃郁既椰香,冇香精香油既人工味
可能凍飲,完全唔覺膩,好清新

沒有留言:

發佈留言